Morron på er !

Idag är jag glad, även fast jag försov mig ;)
Eller det var inte så farligt, tio över tio ;)

Får skjuts till stallet av pappa typ tio i elva och så ska jag kolla vem jag har på tavlan direkt när jag kommer, sen efter ett tag ska jag göra iordning den hästen.
Seeen, ska jag ha teori med hela gruppen, Bettan rider inte idag, hon är jättesjuk! :(<33
Men Carro rider ju !<3
Och mamma är vår ridlärare idag ;)

Men sen rider jag på hästen jag fick... och seeen tar jag av hästens grejjer, äter lunch på klubbrummet och sen åker jag hem snabbt för å duscha å så innan vi åker på bion!

Vi ska åka dit lite tidigare för å hinna shoppa och så, bion börjar klockan 18.00 ;)
Men ja, haha xd

Hej dåå! :D


Söta Hamilton!<3 | Foto: Celine Gustafsson | Redigering såsom tyglarnas borttagning: En vän till mig



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0