HEMMA!

Hej, nu är jag hemma!

De va kul där, vi åt lunch på Subway & så gjorde vi lite grejer, gick till ett centrum och ja där hände en grej och sen på kvällen vid nio så träffade vi två av becca OCH JOSSES kompisar, ska inte säga mer om de nu men sen hyrde två filmer, en komedi som hette Bad teacher och en skräckis som hette Quarantine 2.
Vi kollade på komedin först och sen på skräckisen, den va så j*vla äcklig.

Amen idag blev vi väckta vid tio av beccas hund och vi har väl inte gjort så mycket, men vdi två åkte jag hem.
det är lite tråkigt att pendla, sen tunnelbana och sen buss, men om några veckor ska becca och josse komma hit !
dom får träffa hannes tycker jag eftersom han älskar dom :*

I Rotebro är det öde nästan, eller alla kommer ut vid midnatt sa becca och de va ju då vi började kolla på filmerna !
fast jag ska åka tillbaka dit nån gång, vill ju träffa fler att becca o josses kompisar ;) ;)


idag.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0