Globen horse show =

VAR ASGRYM!!!!

Dressyren var väl inte sådär JÄTTErolig, men hästarna och ryttarna var väldigt duktiga :)
En svensk vann & en svensk kom tvåa, och i pausen gick jag till annexet och köpte lite grejjer :)

Vendela hade en kompis som kunde fixa in henne bakom scenen & vendela frågade om jag ville följa med. Jag ville inte just då men när jag ville sa Vendela att hon inte skulle gå dit mer...
Och efter dressyren gick vi och åt på SubWay, och efter de sa Vendela att om vi hade skippat SubWay kunde vi ha gått bakom scenen -.- ELAKA APA TILL SYSTER!!!

Men sen började showen på kvällen.
Det inleddes med att en saga utspelade sig & blandannat kom en drakhäst som sprutade eld ur näsborrarna :o
Skitcoolt!
Sen kommer jag inte ihåg i vilken ordning det var i men det var i alla fall Prins Carl Philips Pris, Världscupen i hoppning där Rolf-Göran Bengtsson inte gjorde så bra ifrån sig, han fick bara en 4:e placering av totalt 5 tävlande tror jag det var!

Sen var det stjärnhoppning oxå, skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkul!
Filmade alla, och kan berätta att Musse chockerade alla genom att kasta av sadeln på hästen och hoppa omhoppningen BARBACKA (1 meter)!
Han kom felfritt runt men fick bara en 4:e placering för att han gjorde ju inte så snäva svängar ;)

Mer grejjer visades men ska inte berätta :))

MASSA bilder och filmer kommer :D


SkyView!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0