åh vad jag älskar

att jävlas med folk :D

Fast inte om dom blir sura, det ska vara kul ju :))
idag jävlades carro och ajg med en kille, vi ´hade hans nummer men han hade inte vårt och vi skrev typ: "vem är jag?" och han typ: "vet inte, säg!" och så skerv vi: "jag har glömt bort" osv. hahah ! XD

men ja, imorrn börjar skolan, kulkul -.-
Nej men jaaaaaaa ska hoppa på tisdag ! :D
riktigt kul, jag ska fota fanny, sen ska hon fota mig med sin kamera och caroline ska också fota lite om hon kommer ihåg :)

På söndag (om en vecka alltså) äre hoppkurs som jag ska va med på också, vet ej vilka ajg har önskat :o tror inga ! :o

Men på fredag ska carro jag och fanny (och kanske tessie) ha en skräckfilmkväll och sova hos antingen mig eller fanny :) om vi är hos mig kan vi hyra en skräckfilm, har ni några tips? :)

nu ska jag göra något, vet inte vad men något :)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0