TÄVLING!

Nu har jag bestämt mig för att ha en tävling på bloggen! Priset är att få en egengjord header av mig :)
Ett exempel på en header jag har gjort (animerad) finns på aliciarider.blogg.se fast den är ganska enkel :) Kan göra mycket mer avancerat ;)
För att kunna delta i tävlingen måste du ha en blogg och helst en E-mail :)
Tävlingen går ut på att du ska skriva i ett inlägg på din blogg att du är med i min tävling, länk till min blogg och svaren på frågorna som står nedan:

1. När ska man sätta på nummerlappen på hästen när man ska tävla?
2. Får man ha flätad svans på dressyrtävlingar, och om inte, varför?
3. Vad är hästens normaltemperatur?
4. När slutar hästen vanligtvis sluta tappa tänder?
5. Vad kallas det om mugg sprids upp på hästens ben?
6. Vad består hästens kropp av?
7. Hur länge är ett sto dräktigt?
8. Vad heter hästens första OCH andra halskota?
9. Vad betyder horsemanship?
10. Vad är hästens normala vilopuls?

Den som har alla rätt vinner! Om två stycken vinner kan ajg göra en header åt båda :)
Om den vinnande vill kan jag koda själva bloggen också ;)
Headern kommer se ut exakt som du vill ! :)

VARSÅGODA ATT BÖRJA!!

Lite mer specifikt schema (allt bestämt!):

TORSDAG: Bowla
FREDAG: Fylla år, åka ut med båten med några vänner -.-
LÖRDAG: Födelsedagsfest för släktingarna...
SÖNDAG: Grönan med arro!
Nån gång nästa vecka ska vi se på Bridesmaids!

 Gammal bild på mig xd

 HAHAAHA!

 SNYGGINGAR för längesen ;)

 Söta Piga :) <3

 Lilla jag på en födelsedag för längesen :)


/Nea

Postat av: Julia

Snygg blogg!

jagär med på din tävling

2011-07-28 @ 14:10:53
URL: http://cuteegirl.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0