Inget

Förlåt att jag knappast bloggade igår och jag har ingen ursäkt direkt utan jag hade bara ingen lust xd
Hade väääldigt tråkigt typ hela dagen men sen fick jag åka med pappas grejsimojs (jag säger motorcykel men de heter typ scooter eller nåt, ska visa en video när vi åkte, men då gick de långsamt ;)) och de va jättekul! Har ju åkt med på vendelas moppe men den här "motorcykeln" kändes mycket stadigare och de gick fortare x)
Vi hyrde en film också, jag valde Harry Potter och dödrelikerna del 1 :) Den va faktiskt inte så jättebra, betyg 7 av 10 :P Men jag hade ju inte sett 5:an och 6:an heller så det kändes som om man kastades in i nån pågående berättelse o.o VISSTE INTE ENS ATT DUMBLEDORE var död!!
Men här är miin nya mobil:



 strunta i min fula hand...

Vi hyrde ju harry potter:
 

Piga fyllde ju också år igår! GRATTIS I EFTERSKOTT! Hon fick en tallrik med  gottigotti!

Zingo såg inte sådär jääätteglad ut xd Eller på bilden jo men inte när Piga började äta ;)

Idag skulle vi haft släktkalas men typ ingen kunde komma så vi flytta frma de till nästa vecka :P känns som mitt schema inte alls stämmer! om vi inte åker till grönan imorrn har HELA mitt schema varit fel! :o men carros mamma ska skjutsa oss så jooo vi ska dit!!
Försökte övertala carro att komma och kolla på harry potter med mig igår men hon tyckte det var pinsamt pga att mamma är hennes ridlärare xP
Jajaaja idag ska ajg chilla lite, hoppa med hundarna, sola, äta jordgubbar/smultron och knappa på min mobil :D
Den är jättebra! Är typ bara inne på facebook med den men har även laddat ner några appar, Soul Tune är bra, på den kan man hämta massa gratis låtar! Man söker och hittar :D Typ alla låtar finns ;) Dock inte fest hos mange :/
här kommer filmklippet när vi åker "motorcykel" (går långsamt ;)):



Och här kommer min video som jag har gjort om karlshem:

 Om bilderna hackar i början så är det bara så xd


/Nea

Postat av: Anonym

vilket pogram har du gjort din header i? :)

2011-07-30 @ 20:29:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0