Hej!

Hejsan, imorgon ¨åker jag på ridläger till Karlshem och då kommer jag inte blogga på hela veckan :) Jag vill ha GIBBE!

 Typ såhär ser han ut ;) Eller ja det här ÄR ju han ;)

Meen, jaa, de ska typ regna varannan när vi är där :'( Elelr mamma har ju köpt en jättelång regnjacka som jag kan rida med :) Såhär står det på TV4:s väder:
Såhär ska vädret vara på Karlshem under veckan :'( INTE KUL! Har kollat på klart.se, smhi.se, vaderkanalen.se och yr.no :P lla säger att de ska va såhär ungefär, typ regn varannan dag! INTE KUL! (Vi åker hem på lördag)

Men byebye!! (Adda mig på bdb, heter lilly33)

/nea

Postat av: clara

Men rätt okej väder ere ju!

2011-07-17 @ 09:45:59
URL: http://petzzie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0