Hej hej :)

Hej, jag heter Caroline och är en av Linnéas stallkompisar, eller ja jag rider på samma ridskola som henne men känner henne inte så bra men av de jag träffat henne så är hon jätte snäll. :) På fritiden så gillar jag att vara i stallet och sköta och pyssla om sköthästen, fotografera, rida och att rita. :) Hemma hos mig bor en kanin vid namn Charlie och en liten ödla som heter Clara + familjen också såklart. Min sköthäst eller han är ju mera ponny då heter Nansen och är en 10 årig valack. Han är den mest gosiga och underbaraste ponnyn som finns.


Världens bästa ponny, det är du Nansen!

Till hösten ska jag också tävla, två dressyr L:C1 och så ska jag testa en A:0 också :)

Jag och en häst som heter Snowberry, vi tävlade i våras och jag kom delad 3:a :)

När jag ritar så blir de hästar och bara hästar, det är de ända jag är bra på :)


Och när jag fotograferar så blir de hästar som fastnar på bild. Hällst hästar i rörelse :)



Jag har också skött Nansen sen den 28 Januari 2010 och har ridit i 7 år om en månad ungefär :)


Jag gillar voltige också :)

Jag och Lady :)

Avlsutar här :)

Glöm inte att kika in min blogg och kommentera :)
Carolineonansen.blogg.se - en hästblogg om mig och mitt hästliv och mycket bilder!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0