uselt väder

Hej! Menyn är fortfarande borta.... :/ ______________ Men satte klockan på tjugo i sju men på något sätt väcktes jag av mamma halv åtta... aja jag har ju inte bråttom ^^ Fixade mig först av allt o.o (smink borsta håret osv.), ska nog ta nåt att äta blir väl nåt litet, en yoghurt eller nåt xd _____________ Idag har vi en ganska bra dag, okej inte vissa lektioner, först har vi ju idrott :P Asså på morgonen, och de regnar typ ju!!! Men sen har vi BILD! :D Vi ska tydligen ha två bildlektioner per vecka :) Sen har vi Svenska men på fredagar brukar iv aldrig arbeta utan vi brukar typ göra lekar, typ fyra man i soffan x) Sen äre ju engelska, de är inte kul -.- Och seeeeeen har vi SLÖJD! Vet inte om jag har fått sy- eller träslöjd än, för valde ju båda ^^ ____________ Juste igår fick vi veta spanska grupperna och jag hamna så att vi slutar tidigare på onsdagar!! :D Carro gjrode inte de men hon kommer ju ändå kvart över åtta till skolan med skolbussen så hon måste ju ändå vänta två timmar varje onsdag och torsdag :o Så hon fick byta ^.^ ;) Fanny & Tessie hamna i samma grupp som oss oxå :) ___________ På idrotten ska vi ÅRET RUNT ha två inne och en ute idrottslektioner alltså, och det är passet på fredagar som är ute... och det passet är ju först på morgonen, då det är som kallast!! ???? hjAALP , mitt ['; 'r borta! dom sista bokstaverna i alfabetet!! !!! HJAALP! HLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALP! Nu kom dom tillbaka :O åäö åäö åäö åäö!! ____________________________ /Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0