Släktkalas !

Känner att jag har bloggat alledeles för lite men städade hela dan och laga mat för de va släktkalas nu på kvällen ;)
Fick 1.200 kronor, ett kicks-presentkort på 200 kr och ett hoppspö! :) Men måste typ ge alla pengar till mamma o pappa :'( för fick ju åka på ridläger...
Men aaaaaaaaaaaaaaaaaa jag, Oliver och alicia kollade på gamla skolkataloger och haha vad roliga vissa såg ut förut ! :D
Men jag gjorde vääärldens finaste tårta *hosthost*... har fotat massa ! :)
igår så sminkade alicia mig och tog lite kort och vi tog bort min lugg och jag tog bort den idag också på släktkalaset så jag har ingen lugg!
Mormor glömde sin systemkamera hemam hos osso ch det är en jääättebra kamera ! :o jääättebra faktiskt ;)
Men jag gick upp ur sängen typ halv två och åt typ ingenting fören klockan fyra, då tog jag ett knäckebröd och en activia ;)
Meeeeeeeeeeeeeeeen jag ska nog sova nu för är grymt trött, och så mår jag illa :/ På måndag är det samling halv nio i stallet för vi ska rida hem hästarna från betet och jag tror jag får minty xd
HEJ DÅÅÅÅ!!

Imorrn blir det bildbomb, har fotat massa just för bloggens skull men har inte orkat lägga upp så ska göra det imorgon!!


/Nea

Postat av: Moa

Hur gör man animédesign? :) Asså vart gjorde du din?

2011-08-07 @ 01:57:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0