Sammanfattning

Nu ska jag försöka göra en sammmanfattning av dagen, men jag varnar er, det kommer INTE gå bra.
Försov mig till tio över tio, klockan ringde inte.
Kom till stallet, såg att jag hade Chiko och Dingo!
Jag gjorde iordning Chiko och My Hamilton (åt mamma) och sen vare teori. Och mamma sa att det var en som hade Picco som inte kom så nån av mig och CARRO var tvungen att byta! Carro ville inte.. itne jag heller, jag ville ju prova att rida Chiko! Om jag red honom hade jag ju ridit alla mellanponnysar!
Mamma sa att JAG var tvungen att byta ändå >.< Men precis när hon hade sagt de kom Piccos ryttare in i teorirummet! Snacka om att hon rädda min dag! <3
Vi satte upp på stallplan och jag fick rida bakom Carro på Snow! Framför henne var Bettan på Finals :)
Vi red iväg och travade och lite sånt, han var lite pigg xd Han försökte hoppa över en lerpöl!!
Men vi kom fram till ett dike och han hoppade stor vöer det! Det var längesen jag hoppade diken så kom inte ihåg känslan riktitg :P Men det var inte "skönt" :P
Sen kom vi till en stock osm vi fick hoppa över om vi ville och de vilel jag såklart! Han hoppade kanske lite kantigt men vem bryr sig xd
Men CARRO RAMLA AV!
Snow hoppar ju skitstort och hon hoppade ju de över stocken och efter stocken bockade hon så ingen chans att carro skulle sitta kvar!
Men det gick bra med henne :)

Mamma sa att vi skulle rida Alby rundan, jag har aldrig ridet den förut! :o
Men ja de va ju runt Alby xd
Det gick bram vi travade lite här och där :)
Efter ridningen kasta jag i princip av Chikos grejer, borsta av han å så och såg att de va en kvart kvar till teorin typ!
Jag sprang upp och åt lunch på typ 5 min (inklusive värma i mikron), och sen gjorde jag iordning Dingo.
Teori.
Jag var tuvngen att rida bakom mamma :[
Men jaa vi red alby rundan igen och de va väl kul xd
Mamam sa att DIngo skulle hoppa sotrt över diket som chiko men han hoppade inte!!!
:(
Men på stocken hoppade jag och han hoppade jätte"skönt" :)
Mamma såg när jag hoppa över stocken och hon tyckte jag följde med honom jättebra :)
Hon sa också att jag fick faktiskt byta till 12.00 gruppen om jag ville eftersom det har börjat massa "nybörjare" i vår grupp, eller inte alla som är nya men vissa! Hon sa att jag skulle passa bra i 12.00 gruppen men att jag har väl lite svårt av att ta instruktioner från mamma ;] Men ska vänta ett litet tag, om jag inte trivs i min nuvarande grupp ska jag byta till 12.00, fast alicia komemri nte bli glad då xd
Men Chicken går ju liksom i samam gurpp som sin stora syster sofia så då dör väl inte alicia av de ;) 
Men vi travade ju lite här och där och Hamilton är seg så Dingo sprang i rumpan på han hela tiden typ! Var tvungen att bromsa heeeeela tiden :( Dumma hamilton!
Men efter ridningen spolade jag av Dingo i vattenspiltan var han var DYNGSUR av svett!
Efter de mockade jag hos Hamilton och sen hjälpte jag till att mocka i ponnystallet :]

Imorrn/idag ska jag till stallet och lämna tävlingslapparna, sista anmälningsdagen juu!!
Anmälde mig till 16 oktober, för vi skulle faktiskt inte på kryssning då ;)
Önskningar:
1. Skrållan
2. Minty
3. Daisy
!
____________________
Bilder kommer idag/imorrn!

SORRY FÖR BILDLÖST INLÄGG!!!

/Nea


Postat av: e

MINTY <3 <3 <3 hehe ^^ <3

2011-08-28 @ 19:17:39
URL: http://ponnihestar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0