Ny inriktning

Hej, jag känner att jag är så dålig på att uppdatera om mitt "vardagsliv" så tänkte byta inriktning på bloggen!

 
Som ni ser på "bilden" så är dom nya inriktningarna:
Photoshop
Jag älskar att använda mitt Photoshop och börjar nästan varje dag på nya grejer! Så det skulle vara kul att visa sakerna jag har gjort i mitt Photoshop! :) Ni Kan också ge önskemål på saker jag ska göra i mitt Photoshop. För er som inte vet så använder jag Photoshop CS5, bästa programmet enligt mig ! :) Har provat Elements 9 men den är inte lika bra som CS5 x) Om ni skulle vilja prova CS5 i 30 dagar gratis kan ni ju gå in på Adobe.com och skapa en medlemgrejs, och ladda ner :) Dock tar det flera timmar :P Mitt CS5 jag har är köpt så jag har de så länge jag vill ;)
Koda bloggar
Många (och jag menar många) är intresserade av att få en header gjord av mig och när jag har gjort vissa headers jag är nöjd med kommer jag antagligen visa dom på den här bloggen. Visst det här handlar ju också om Photoshop men rubriken säger ju att jag kodar också, jag äslkar att koda bloggar! Älskar att få färgerna att passa och se hur resultatet blir ! :D Fråga bara så kan jag både göra en header + sätta in och koda bloggen åt dig om du vill, för bara en länkning i ett inlägg på din blogg! :D
Hästar
Ja, kan ju inte utesluta mitt hästliv! Ni vet nog redan att jag rider ^^ Dom flesta vet väl också att min familj äger en häst som heter My Hamilton & jag rider på ridskolan en gång i veckan. Jag har två sköthästar på ridskolan, Elektro, en brun new forest född 3 juli 1994, supersnäll & lite seg att rida, maxad D-ponny, och Nougat, en fux född 1994, han är också jättesnäll men han är lagom att rida på men kan sparka bakut i galoppen ibland för att visa att han har lite ont i ryggen xd Men min favorithäst att rida heter Skrållan och hon är bäääst (i ridningen alltså!), me nska inte skriva för mycket nu om hästarna!

Sen så kommer jag såklart skriva lite om skolan ibland, om något speciellt har hänt, men jag komemri nte skriva såna där långa inlägg igen, hoppas jag.
Ja men nu vet ni! :)

Ps. Från ochmed nu ska jag försöka ha bilder i VARJE inlägg!

/Nea


Postat av: Hedda

Hmm.. Finns det någon chans att du vill fixa min? Skulle vara super snällt isf! :) / Hedda

2011-08-20 @ 14:46:16
URL: http://heddanystrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0