Never say Never

Tjolahopp! (känner att jag skriver det lite ofta men ändåååå!!!!)
__________
Jag var rekordsnabb på att rida idag!! Eller alltså jag cykla till stallet vid typ fem och gjorde iordning hamilton på en gång, sen skritta jag iväg och mötte mamma med hennes småponnygrupp xd Dom var påväg tillbaka till stallet ^^
Btw, hamilton låg ner när jag kom till stallet!!:

gulleplutt !

Vanessa och Julia va påväg till stallet med cyklarna och hehe vi möttes :) Julia till vänster och Nessa till höger :)

Men tänkte hoppa över ett litet dike men de visa sig att diket hade "försvunnit", alltså det var inget dike längre :(
Det fanns en liten äng i närheten som jag skrittade lite på och försökte arbeta hamilton lite på och sen skritta jag iväg tillbaka mot stallet (obs, skulle ju inte tillbaka till stallet än!). Travade lite på vägen och då blev han lite tittig men de gick över :)

vid "diket", på bilden ser ni den lilla ängen :)
Jag travade bakom skogshagen och sen kom jag ju ut på öppen mark, och galopperade tre gånger förbi privathagen ! de va mysigt, hamilton är dock väääldgit skumpig häst så det var väl inte så "mjukt" i sadeln xd
Men travade lte, gjorde lite övergångar i skritt och trav och sen skritta jag tillbaka till stallet för att mamma skulle rida hamilton med sin småponnygrupp, bara skritt å trav ;)
Jag kom tbx till stallet i rätt timing, gruppen gick precis ut med sina hästar :D !
Så ajg gav över hamilton till mamma och sen la jag in mina ridgrejer i skåpet (red faktiskt med ridstövlarna för en gångs skull ;)) och cykla hem! träffa oliver på vägen och han ropade något men hörde inte xd

on my way home ! xd
___________
Btw i skolan, helt okey dag och på eftermiddan hade vi ju slöjd och då fick man tydligen bara välja, så jag gick till sysljden xd Tänkte göra korsstygn först men sen kom ajg på att jagk unde göra grytlappar men sen ville fanny att jag skulle sticka (asså inte sticka iväg utan STICKA, ni vet trådar osv.) med henne xd Jag började lite men blev fel flera gånger så gav upp och jaa jag var väl bara allmänt irriterande för dom andra för jag gick runt och snacka me alla :D xd
___________
Imorrn blire två ridpass, dock bara skritt å trav ju ! ;) Jag TROR jag får Chiko på 12.00 lektionen och Dingo på 13.50 :P
___________
Juste!! Efter skolan följdej ag med fanny å carro till vivo för dom skulle köpa nåt (inte jag!!) men när vi kom till affärn vare strömavbrott!! ingen fick köpa då ju så dom gick hem, jag gick med en bit men sen gick jag hem, fanny bor ju faktiskt påväg hem till mig :)
Hemma var det också strömavbrott och ringde carro, de va strömavbrott hos fanny oxå och typ hos tezz som bor i raksta också :o typ i hela tyresö!!!
Efter en halvtimme kanske kom den tillbaka men då skulle jag ju åka te stallet ^^
___________
/Nea

ps. jag har börjat lyssna mkt på justin bieber, på vägen hem från stallet laddade jag ner masa jb låtar på mobilen och lyssnar just nu... visst jag gillade ju typ stuck in the moment förut men har aldrig lyssnat så mkt som jag gör nu ! :O



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0