Hejhej!

Tjobaloba, bloggar så lite så lite men erkääänn att ni gillare ;) Nej men schemat igen då ;)

FREDAG
 Moa och Chicken hade ju sovit över men kvart över sex hade dom fortarande inte gått upp och vi skulle åka sju så jag gick upp och väckte dom men dom hade satt klockan på halv sju ?! Så dom somna igen :P
Men var ovanligt pigg (för att vara sex på morgonen alltså) men vi åkte typ tio över sju. När vi kom dit mockade jag i storhäststallet och sen fick man veta vem man skulle rida och jag fick..... CAFÉ! MEN.... de va en kille som inte fick nån häst så jag fick byta till... VECTRA för att han skulle ha nån att rida, fast sen var det en annan tjej som har vart i stallet alla dagar och hjälpt till medan den där killen kom för första gången igår så tjejen fick ta café ist men aa, JAG FICK VECTRA??! Uuh?
Stoooor märkte jag att hon var o.o
Men de gick bra att rida på henne, hon var bara väldigt bebis, även fast hon är född 2003 :P Om hon gick mot ett träd tex så styrde jag tex till vänster och då fortsatte hon jättemycket till vänster, alltså hon var liksom som något man måste styra hela tiden :P Men det gick bra iaf (;
Efter ridningen tror ja vi gjorde något (kommer inte ihåg!!!!) men sen komemr jag itne ihåg... blir fett frustrerad nu, VARFÖR KOMMER JAG INTE IHÅG???! Men efter lunch skulle j ag ta in Skrållan men hon var för långt bort så tog in Elof ist :P Men de fanns typ inge å göra igår så därför kommer jag nog inte ihåg så mycket...

LÖRDAG
Vi kom till stallet halv åtta och alla grepar var såklart upptagna xd Så jag tömde kärror som va fulla ;) Sen fick jag veta att jag skulle ha Vectra, igen. ....... Jahapp! Men de gick mycket bättre idag, på slutet fick vi ha korta tyglar och vi red på ängarna och då gick hon fint :D Men efter ridningen tog jag ut vectra i hagen, sen fick jag ta ut Szmer också ;) De hände inte mkt innan lunch men efter lunch gick jag, Alicia, Moa & Carro upp till ponny hagen och tänkte ta in några hästar. Jag tog Minty ;) Eller asså jag gick runt i hela hagen och letade efter henne och sen ropa dom andra på mig och sa att hon var bakom ett berg vid grinden... illa.
Men jahapp, hjälpte till att sätta fast ponnyna när dom släpptes in efter nån timma och Olive sprang nästan på mig för han försökte typ springa in till Finals spilta.
Men sen ringde mamma Alicia och sa att vi va tvungna att skynda oss ut för bilen läckte bensin! Vi sprang ut och hämtade cyklarna, och så visa de sig att bilens ena framhjul hade punka också :P
Men vi ska på middag nu hos några så hej dååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






BILDER KOMMER!!

Postat av: c'

Fin blogg - HUR GÖR DU DIN HEADER? :D <3

2011-08-13 @ 19:37:04
URL: http://litenhasttjej.blogg.se/
Postat av: [JOSSAN]

Hello! Jag tycker du har en gryyym blogg! Men en sak undrar jag! Hur du har fått din header att skifta bilder? Jag har 3 bilder jag vill ha men vet inte hur jag ska göra.. Tacksam för svar! Kram!

2011-08-13 @ 23:02:27
URL: http://roosendahls.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0