Goodnatt!

Hej! Det är inte morgon än enliogt mig så godnatt på er!
Men gick upp klockan 6.... har fortfarande inte öppnat ögonen helt o.o Trist väder ute och riktigt kallt inne i huset :( Men åker till stallet vid sju, eller snarare cyklar till stallet då...
Får väl hoppas att jag kan rycka klart elektro's man idag & bada honom med Carro ;)
Ska borsta håret, borsta tänderna, sminka mig lite & packa lunch till stallet :P jag tror nästan jag kommer stanna till 5 idag  ch då har jag typ vart i stallet i 10 timmar!! :O

Men har brådis nu så hej dååÅ! :)

/Nea

Postat av: Anonym

Animerade headers = jQuery.

2011-08-11 @ 19:42:56
Postat av: Fanny :)

Fin header ! :)

2011-08-11 @ 22:22:54
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: alva

Haha tja linnea, såg att du kommenterat på Dressyrmupparna :)

Visste inte att du hade blogg!

Kika gärna in på min o lämna en kommentar,

pusshej :)

2011-08-11 @ 22:23:37
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0