12 timmar

Hejsan! Sov 12 timmar inatt, sköönt! Vaknade tio i ett, eller jag blev VÄCKT då -.-
Men gjorde brunch:
 
Fr. vänster: Maräng, två rostade mackor med smör & kaviar på & ett glas Proviva blåbär.

Vi hade typ inget hemma så jag gjorde bara något ;)
Men imorgon är det första lektionen på terminen, fast det är ju bara skritt :P men har fått veta att våran grupp är full nu !! 13 pers! Förra terminen var vi typ 7 stycken :P Men massa kommer från småponny... men de kanske betyder att jag får lite svårare ponnyer nu ;) Vill ju såklart har SKrållan imorrn men Mikaela kommer nog ge Minty & skrållan till dom nya eleverna.. men jag skulle vilja prova tex Snow (skulle ju ha haft henne på en uteritt förra terminen men bytte till Skrållan <3) eller hm... Globus kanske, för han älskar att hoppa diken! Men Dingo eller Picco skulle inte heller vara fel :) Oliv ... tjaa han är ju lite tråkig kanske, om jag red ut på han igår :p Men han är riktigt mysig men nån småponny eleve kommer nog också få han ;) Undrar vem Fanny får, första gången p åmellanponny... kanske Daisy? Ja vet inte faktiskt ;) Ja juste Daisy skulle jag vilja ha imorgon för hon hoppar GRYMT stort över diken!! Lady kaanske xd Men alltså om småponnyelverna kommer börja vilja ha minty och skrållan hela tiden då byter jag ridgrupp, för jag vill ju faktiskt rida dom två också x)
Men de spelar väl egentligen ingen roll alls vem jag får imorgon,, bara skritt ju :P Eller en häst jag inte vill ha är CHIKO! Han är typ galen just nu !! Stegrar och håller på o.o
Jaja ;)
Dåligt väder på G men de gör inget för BUS kommer idag vid 4-tiden! Det är en Chihuahua som vi brukar vara hundvakt åt ibland och nu ska vi ha hand om han i en hel månad !!! Feet kul :D Han är mycket sötare än vanliga chihuahuor (stavning?)¨:)
--------------------

Skrev inägget igår men råkade lägga det i utkast istället -.- men här kommer de xd

/Nea

Postat av: jennifer johansson

hej! göra reklam för varandra ? alltså varandras bloggar?

skriv/adda och skriv isåfall [email protected]

2011-08-16 @ 19:12:12
URL: http://TeamJohansson.beldo.se
Postat av: Tova

Grymt fin blogg du har Linnéa :D <'3



Älskar headern!

2011-08-16 @ 20:23:05
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0