Godmorgon flickor!

Hejhej!
Jag vaknade precis och ligger alltså fortfarande kvar i sängen. :)

Försöker tänka igenom vad jag har gjort de senaste veckorna men jag blandar ihop alla dagar så jag kan bara gå igenom det viktigaste.

Förra torsdagen hade vi en idrottsdag för åttorna och sjuorna. Jag och Carro var gruppledare för några åttor. Det gick faktiskt väldigt bra under dagen! :)

De senaste två veckorna har vi inte haft någonting i skolan att göra så jag har bara varit i skolan och umgåtts med kompisar och skrivit på kabaré manuset. Har fått veta de flesta av mina betyg och jag är väldigt nöjd, kommer inte gå ut med ett enda E. :D alltså bara F då;) nej men hahah!

Igår hade vi halvdag i skolan och vi slutade vid 11. Så åkte till gymmet med Alice då och gymmade ett tag. De roliga var att vi åkte till McDonalds efteråt... Vi åt dock inte värsta menyerna utan vi åt bara pommes. Sen va vi på Tyresö centrums bibliotek och läste. Var jättelängesen jag var på ett bibliotek haha men de va väl mysigt. Efter det åkte jag hem och träffade Carro, vi gjorde massa roliga saker som att hoppa fallskärm osv :))

Juste igår spräcktes min mobil haha! Har ju haft den i över två år och inte fått en enda spricka men igår hände det. Och så är de på LCD skärmen också xD kan använda den fortf:)

Idag ska jag träffa Vanessa, får se va vi hittar på :) och imorgon har jag inga planer men ska försöka gymma o göra en uppsats som ska va inne på söndag. På lördag ska jag shoppa med Carro, ska leta efter skolavslutningsklänning och balskor.

Ska upp och duscha nu! Usch för de blåsiga och kalla vädret :((











Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0