Sportlov!

Hej!
Jag bloggar bara när jag har lust haha och har verklugen inte haft lust på ett tag :/
Men det har inte hänt så värst mycket, vi åkte till Romme i torsdags, de va jättekul!  
I fredags slutade vi innan lunch för vi hade så många håltimmar och på kvällen gick jag på bio med Stina. Vi såg Robocop, den va väldigt bra faktiskt!:)

Idag träffade jag vanessa, vi lagade middag ihop, gick till vivo och tittade på film. Haha de va en jättetrevlig kväll!:) följde med henne en bit på vägen hem och jag kom hem typ nyss. 

Imorgon ska jag inte göra så mycket förutom att rida Hamilton och någon häst på lektion.

Tittar på tv nu men ska nog sova, så godnatt!












 Gjorde scones i söndags , det var jättegott:)
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0