Söndag

Halloj!
Idag är det söndag, veckans ångestdag. Taggar inför en ny skolvecka... Har inte för mig så himla mycket just nu, har precis börjat läsa en ny bok som heter Tänk om det där är jag, den verkar bra hittills! Lyssnar på sommaren 2013 låtar också, haha får lite flashbacks. ;)

Igår kväll hade jag en mysig/rolig kväll med Carro, vi åt tacos och snacks medans vi titta på Melodifestivalen och gjorde massa Snapchatvideos haha ;)
 
Ikväll måste jag plugga SO. Har prov nästa  vecka o har inte gjort en enda instuderingsfråga! :$ 
Kommer ihåg att veckorna innan nian började så sa jag till alla att jag skulle bli värsta pluggisen och bara plugga upp betygen.. man undrar ju hur det gick. Har knappt pluggat någonting sen förra terminen haha... Men jag har redan över 27 poäng mer än vad man behöver för att komma in på mitt gymnasium så det känns ju ovärt att försöka få högre betyg nu. 
 
Jag ska försöka fixa in en kod på bloggen nu så att jag kan skriva emoji-smileysar som syns i inläggen. ;)
Ha en bra kväll!


En hopplektion på Gabón för ca ett år sen
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0