Onsdag

Hej!
Igår kväll red jag både Hamilton och Natasja. Hamilton var lite stissig och tyckte tydligen att allting i skogen var läskigt, så det var tur att jag red med martingal. Natasja är en jättefin häst, tycker verkligen om henne! Det gick väl sisådär igår, kändes bra ibland och ibland inte. Eller faktiskt så kändes det bra även de tillfällen det inte gick bra, haha! Men hon är härlig.
 
Idag har vi haft en lång håltimme, mellan 09:25-11:30. Vi stannade kvar i skolan o tittade på film haha, orkade inte gå hem. Har block nu, det är eget arbete med andra ord. ;) Sen språk, sen slutar jag!

Imorgon kväll ska jag på öppet hus på Sjölins på södermalm efter skolan och på fredag ska jag, Christina och några andra gå o äta på Subway. :)
 
 
Nu kom Carro så hej då!

BRA LÅT!


Jai o Luke:)
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0