Lördag

Hej!
Jag är verkligen dålig på att blogga känner jag haha!
I alla fall, i torsdags hade vi SO-prov, det gick sådär. Fick tillbaka tillbaka mitt matteprov i fredags, fick rakt igenom C, är väldigt nöjd med det eftersom att det bästa jag har fått på ett matteprov nånsin tror jag haha. xD
I fredags var det ju alla hjärtans dag, då inser man hur forever alone man är haha ;)
 
Idag har jag bara chillat, gick upp vid 12 och gjorde amerikanska pannkakor. Fick jordgubbar igår så jag hade jordgubbar o grädde på :D
Sen har jag duschat, och sitter o tittar på The middle just nu.
Ikväll ska jag vara ensam hemma så, ska köpa fläskkarré och pommes frites, haha så ensam jag är. :(
 
Tänkte bara uppdatera lite, så hej då! :)
 









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0