Söndag

Heeeeeej!

 
Igår eftermiddag åkte jag till Södertälje med mormor för att titta på balklänningar. Södertälje känns som en liten by i utkanten av Göteborg haha! Men det var mysigt där. Hittade inget peeerfekt direkt men de som jobbade i en av balklänningsaffärerna hänvisade oss till en affär på drottninggatan som de trodde jag skulle gilla men vi åkte inte dit då klockan var så mycket. Så vi åkte till Huddinge centrum och åt pizza på en restaurang jag älskade när jag var liten. När jag och någon i min familj hade badat i Huddinges simhall gick vi aaalltid till den pizzerian och åt mozzarellapizza. Det var den godaste pizzan jag ätit. Fast de har bytt ägare så pizzan var inte lika god igår. :( Aja har i alla fall besökt ett ställe jag inte har vart på på över 6 år ! ;)




Igår kväll var mina föräldrar på 50-års fest så Carro kom hem till mig. Vi tittade bla. på She's the man och hhaha vi blev lite hysteriska, fast de va kul. :) 
 
Imorgon ska jag åka till NK med mormor och titta om det fanns några balklänningar där men om det inte finns det ska jag till stan en sjätte gång med Carro nån gång på påsklovet. Jag har varit och tittat på balklänningar fyra gånger hittills, i stan, i Hallunda, i Tumba, i Södertälje och i Tyresö. Hittar ju ingen klänning jag tycker är perfekt! :(
 
Ska i alla fall försöka plugga lite mer nu, ni får ha en bra söndag!
 






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0