Tisdag

Hej. Sitter på bussen så tänkte passa på att blogga lite.
Idag ska jag hoppa Szmer och även rida Hamilton. Har ingen lust att rida ett riktigt ridpass på Hamilton idag utan ska bara skritta ut barbacka.

Min favorit-tvserie som jag kan titta på när jag är i alla humör är How I Met Your Mother. Det är enkelt att titta på och sjukt roligt. Det finns ju massa andra bra serier som Devious maids, Desperate housewives, Greys anatomy och Dexter men de måste man titta u ordning på, och det är jobbigt och hålla reda på vilket avsnitt man är på haha.

Förresten så fyller en av mina närmsta vänner år idag! Grattis Elina!!!! :D <3

Är framme vid stallet nu, så hej då.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0