Onsdag

Hej!
Tänkte sova några timmar efter skolan för har ju inte sovit så mycket de senaste dagarna men gjorde inte det för fastnade framför HIMYM. :(

Märker ni hur kallt de faktiskt börjar bli? Jag gick med vantar på mig till skolan och de tar ändå bara 5 min för mig dit.

Men imorgon ska jag till Friends några timmar med Chrissie så jag slipper sova där, sen får vi se.
Får vara ledig på fredag så att jag kan sova ut, skönt!

Förresten är jag sjukt glad för att jag ska få VIP till killarnas konsert så kommer stå absolut närmast scenen. Riktigt glad!

Ska lägga mig med en bra bok och en kopp te nu, det var riktigt längesedan jag läste hehe. Godnatt.


Stora Kurre igår haha


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0