Tisdag

Hej!
Sitter i bilen nu med mamma och Alicia, vi är påväg till Port 73 för att äta lunch. 
Tänkte gå igenom vad jag gjorde förra veckan nu. :)

Förra tisdagen red jag Askepot och det gick väl okej. Laila sa att jag red jättebra för att jag arbetade hela passet med att få henne rak och det är då hon blir fin.

I onsdags-fredags hade vi friends dagar och jag blev ihopsatt med två killar i sjuan som jag skulle ta hand om. De var inte så hemskt som jag hade trott, det var faktiskt ganska kul! Vi bakade, spelade in filmer, lekte och gjorde lite annat också.

På kvällen i fredags träffade jag Elina och vi drog hem till Isak och spenderade kvällen där. Vi spelade GTA, lagade mat och tittade på film. Jag är riktigt grym på GTA alltså! ;) Fanny kom lite senare också :)


I helgen tävlade jag Natasja. Hon är väldigt rädd vid dressyrtävlingar så jag hade inte så höga förväntningar. Hon kändes fin de tillfällena hon inte var rädd (vilket var nere vid läktaren) men hennes skygghet gav ju massa nerdrag.


Igår var jag på directionerträff i stan som jag skrev i förra inlägget. :)



Imorgon kanske jag skulle träffa Anton med Elina(?) och i helgen ska vi några tjejer ha skräckfilmskväll. :)

Det här är min favoritreaction pic just nu haha, jag börjar seriöst skratta varje gång jag ser den!



Postat av: stina ;)

HEEJ!
Snälla läs min blogg och kommentera vad du tycker om den!
taack kraaaam!

2013-11-07 @ 17:07:56
URL: http://baum.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0