Måndag

Hej!
Igår så var jag ute och joggade och sen träffade jag Elina och Fanny.
När jag var ute och joggade sprang jag i skogen och kom till ett ställe med jättefin utsikt över Albysjön.

Men sen på kvällen när jag träffade Elina och Fanny så åt vi middag på Taco bar där jag aldrig har ätit förut. Det var gott!


Men idag då. Vi börjar 9 och slutar efter tre men det är ganska chill lektioner. Speciellt för att vi har knappt någon läxa kvar innan höstlovet.

Elina har börjat skjutsa mig till skolan och det är ju väldigt skönt att slippa gå i kylan men jag tycker det är konstigt att hon frågar mig varje dag om jag vill ha skjuts, någon dag borde hon ju vilja åka ensam. ;) 


Jag ska fixa mig lite nu innan hon kommer! Hej då.







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0