Torsdag

Hejhej, Ida tvingade mig att blogga nu, förlåt att jag inte har bloggat så mycket de senaste veckorna.
De viktigaste som har hänt är väl att jag åkte och träffade massor av vänner för två veckor sen och sen åkte vi hem till Elin i Jakobsberg och sov över. Det var jättekul!
 
Sen så hoppade jag Askepot förra veckan, det gick verkligen jättebra. Hon är inte alls seg som man kan tro utan hon är pigg men reglerbar. Har en helt annan syn på henne nu efter hoppningen. :)
 
Har också haft massor i skolan, det har bidragit till varför jag inte har hunnit/ orkat blogga. Hade lite extrauppgifter i svenska att göra för att jag vill kunna få A redan den här terminen, och har en jättestor boendeuppgift i hemkunskap och ett energiarbete i geografi/fysik. Men om några veckor är det jul och det är så kul!
 
På söndag är det ju första advent så innan det måste man ha julpyntat lite. Vi har julstakar i fönstrerna och julgardiner i hittills och i helgen ska jag ta fram alla prydnadssaker såsom julkrubban (?) och den lilla plastgranen som jag brukar ha utanför mitt rum. Julgran ska vi också köpa, men den tar vi inte in förrän 23 december och pyntar. Vet inte riktigt varför, de flesta brukar ha julgranen inomhus i nån vecka innan. Julen är mysig i alla fall.
 
Kan gå igenom lite snabbt vad som har hänt den här veckan hittills. I måndags och tisdags hade vi matteprov och i tisdags red jag Zebulon också. Han är den största hästen jag har ridit! Men det gick väl bra, tycker att han är lite tråkig dock hehe. Igår onsdag så åkte jag vid 11 och shoppade med Alicia i Solna centrum. Det gick bra, fick med ett par nya jeans hem. Vi träffade på våran låtsaskusin Rasmus som vi inte har träffat på jättelänge. Det var kul.
 
Men ska fortsätta jobba nu hehe, hej då!
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0