1D konserten

Hej!
Konserten var helt sjuk! Först innan så va jag och Christina och träffade massor av Directioners i Solna centrum, vi käkade middag ihop och så och gaah de va grymt å lära kännamassor, sen så åkte vi buss till friends arena och på bussen sjöng vi LWWY och Kiss you.
Vi ställde oss i kön till parkett och OMG LOUIS OCH NIALL KOM UT MED SKATEBOARDS ASSÅ DÖÖÖR!!! Shit!!!!!!!!!!!! De va så jävla grymt!!

Sen släpptes vi in och vi sprang mot våra platser och dem som filmade till This is us filmade oss och OMG !!!
Sen kom vi in och jag gick och satte mig och de blev en lång väntan, (en och en halvtimme), halv åtta kom förbandet Camryn ut och va helt okej..
Sen kom 1D vid typ halv nio och DEM VA SÅ JÄVLA GRYMMA!!!!
Dem kom fett nära när dem va påsen "flygande" scenen, har bra foton o videos och så. Men även fast jag tömde min mobil på allt innan konserten så tog minnet slut efter halva! Asså FUCK.
Men de va så bra ändå!!!!!!!!!!!!
Dem sa så bra saker om Sverige, och att Sverige är det bästa landet!!!!
Sen så efter konserten var jag helt slut efter att ha stått upp på min stol hela konserten och hoppat men jag mötte upp några snälla tjejer som hette Rebecca och Lydia som jag träffade innan också.
Vi gick till Solna centrum tillsammans och därifrån åkte jag hem ensam. Kom hem ca 1 på natten.
Jag satt på mittparkett vänster rad 51 plats 55.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0