Söndag-måndag

Halloj :)
Igår träffade jag trots allt Elina och Fanny och vi gick till havet o satt där och snackade ett tag.

Idag var det väldigt onödig skola, vi gick bara på tipspromenad och tittade på film, sen slutade vi 12:30. Efter skolan följde Elina med mig till centrum och hämtade ut mitt ID-kort (leg) :D
Sen skulle vi ha träffat Fanny men tydligen blev min syrra sparkad i ryggen av en häst och fick åka till sjukhuset och mamma följde med så jag behöver gå hem o ta hand om Zingo.
Elina följde med och vi gjorde lunch också och hade lite kul haha med matkrig :)

Sen gick jag och Elina och träffade två killkompisar, Erik och Max och va med dom någon timme, sen gick vi hem , sen träffade vi Erik igen haha.
Erik och Max vill träffa oss imorgon igen men de går inte, jag ska ta hand om Hamilton och Elina ska ha studentmottagning för sin syrra. :(

I alla faall, skönt med sommarlov på torsdag!
Har fått 1500kr till Italien nu , känns bra o va rik :3

Mitt hus höhö

 

 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0