Fredag kväll

Hej!
Kvällen igår var trevlig, vi var väl runt 15 stycken?
Sen i alla fall så blev de som roligast när vi skulle dra därifrån. Jag och Fanny åkte på hennes moppe, Carro och Tessie i Carros moppebil och sen Niklas på sin cross och sen några på cyklar och vi körde runt överallt och de va askul :) De är de vi gjorde på videon som finns i förra inlägget.

Fanny släppte av mig hemma efter tolv, då gick jag o titta på TV och käkade middag.
Vaknade halv två idag och har bara legat ute och solat och laddat ner låtar till mobilen de senaste timmarna. :) Om några timmar ska jag träffa några, inte helt klart vilka men det blir några. :) Ska först äta jättegod middag, mamma och pappa håller på att grilla, göra tsatsiki och lite annat ;)
Känner nu att äntligen är det SOMMARLOV!!! :D

Fast först ska jag ju konfirmera mig imorgon bitti i Tyresö kyrka kl 11. ;) Efter de lite konfasläktkalas och sen är jag free!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0