Torsdag

Heej!
Nu har jag jullov! Känns skönt men ändå lite tråkigt att inte få träffa alla på tre veckor. :) Men kan ju träffa några!

Slutade vid 16.00 och har inte gjort så jättemycket sen dess, har bara njutit av friheten. ;) who am i kidding, lovet är bara nån vecka sen är vi tillbaka till den jobbigaste tiden i hela grundskolan:D känns mys haha!

Jag har i alla fall höjt mig med 27,5 poäng från vårterminens betyg vilket känns bra. Om jag fortsätter arbeta lika "hårt" nästa termin kanske jag kan få lite högre slutbetyg. Man får ju pengar av föräldrarna och ju högre betyg - desto mer pengar!;)

Imorgon ska vi tjejer äta middag hos Fanny och sen bada i hennes jacuzzi. Riktigt mysigt!!! Måste göra massor av julgodisar i helgen också hehe, är ganska så sen med det i år pga skolan.

Ska göra något annat nu! Hej då :)









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0