WE-kurs

Hej!

Idag ska jag vara med på en Working Equitation-kurs för mamma! :) Det är bara för skojs skull, det var nämligen inte så många anmälda. Kursen är det enda som händer idag för hästarna så vi får välja och vraka bland dem allihop. :D Jag ska nog välja Picco 8 på grund av att på slutet ska vi ha en liten tävling vem som kommer runt banan snabbast och Picco är ju trygg och pigg, ni vet väl att jag är en vinnarskalle så ;)

Efter kursen ska jag hem snabbt och duscha, sen träffa Carro. :)
Men ni får ha en bra dag!
 
Efter en dressyrtävling med Picco :)
 
Kadriljuppvisning på Lucia, jag och Picco. :)
 
 
 
 
 

Postat av: Anna

Lycka till! Hoppas att det går bra! :)

2013-04-07 @ 13:22:30
URL: http://tworiders.webblogg.se
Postat av: Anna

Sv: Mina favoriter är Ruudi, Picco, Dingo, Chiko, Daisy, Minty, Globus och Finals. Vid hoppning är Picco och Ruudi roligast. Är inte direkt så förtjust i de sega ponnyerna (förutom Globus), jag gillar de snabba och heta ponnyerna. ;p

2013-04-07 @ 14:02:18
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0