Shoppat i Nacka

Hej!
Är påväg hem från Nacka forum nu, har köpt 3 jeans och två tröjor från Cubus.
Känns skönt med lite uppdaterad garderob i alla fall.

Tog bort mina posters jag har på väggarna igår kväll och jag hade tejpat upp en på fondväggen och när jag drog bort den så åkte en liten del tapet med :( så det är en liten vit fläck där :/ fondväggen är ju mörklila..

Ikväll ska vi grilla och äta bakad potatis till, gott!
Jag sa nej till att vara med Elina och Fanny för jag har verkligen ingen lust att vara med någon idag.
Ska duscha när jag kommer hem, smörja in mig i den bästa body lotionen jag nånsin använt och sen byta om till myskläder :)
Mamma har varit urgullig och köpt en rosa sport-BH åt mig också!

Imorgon är det dressyrtävling som gäller och sen konfaträff.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0