Helvete

Jag vaknade NU!!
Gick inte ens och la mig sent igår, va faktiskt trött och somnade vid elva men vaknade nu -.- Sova 16 timmar behöver jag inte!
Och jag försöker bestämma mig om jag ska vara med på hoppningen idag eller inte, ska liksom hoppa Candino...
Har inte ridit honom på minst 4 år, han har ju alltid gått med dom små.

Och han som brukar kasta av på hoppningar, han är seg men kan ibland skena iväg och sen tvärstanna och börja bocka.
Jag vet inte hur mamma tänkte när hon satte mig på honom! Han är dessutom ganska liten, bara en C-ponny..

Men vill ju inte missa hoppningen.. Men jag vill inte hoppa den skrutten. Han är ju stallets äldsta häst också med sina 21 år.
Och juste, de va så att jag får välja att hoppa Candino, Globus och Rita.. Ni som rider på ridskolan skulle väl valt Globus eller några Rita men jag kan inte ha Globus, vi två passar bara inte ihop. Speciellt inte efter hoppkursen i våras.
Och Rita, behöver inte säga mer än flygande köttbullen. ;)

Men ligger fortfarande i sängen så ska gå upp nu. Ska ta en dusch och försöka bestämma mig.
Ha de bra!
(Lånar foto från ridskolans hemsida på Candino)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0