Tjeeeeeeeeeena

Igår åkte vi in till stan alla sjuorna för att se på bio med massa andra xD
Vi tittade på en film som hette "Coming home", och det pinsamma var att det var en hästfilm haha..
Asså de va ju massa killar som tittade på filmen också, så dom borde ju ha anpassat filmvalet till det ^^
Men den var väl bra :)
Och idag trodde vi att vi skulle få komp för igår eftersom vi kom hem så sent men vi ska tydlgien ah de nån annan gång, typ på fredag.
Men åkte ju till stallet för att göra Fanny sällskap när hon red och ni kan inte tro det men hon fick Elektro!
Blev sååååååååå avis, han är ju egentligen inte alls så rolig att rida men det är min "barndomsponny" haha så det går inte annat än att älska honom ;)
Började ju sköta honom april 2006 ♥
Men jag pratade med mamma om att hon bara måååste ge mig hnm någon gång o hon sa att hon ska försöka :D
Men aaaaaaaaa på fredag ska jag slagga hos Carro, kmr bli asnajs:D
och på lördag är det hoppning på antagligen Café ;D
elektro gubben å jag efter vår clear round :D :D <3

Postat av: Anonym

varför är det pinsamt och dåligt för killar att titta på hästar?

2012-05-09 @ 08:57:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0