trololol

Hej!
Imorse gick jag upp halv nio, två timamr senare än va jag brukar :D grymt skönt, men sen klockan nio smsar carro o säger att jag faktiskt var med i hennes spanskagrupp, så missade ju en första spa lektionen! Haha men behövde inte stanna kvar på den sista spanskalektionen som är i 1 timme o 20 minuter som tur va :)

Men åkte hem till carro efter skolan o vi gjorde lite olika saker, o åkte hem nyss, jag vet att det var väääääldigt tidigt xD

Men, mamma har anmält mig till en avancerad hoppkurs (6 års ridvana) :D
Den 12/2 är kursen och jag undrar vem jag vill ha.. kanske Dingo, gillade ju att hoppa honom men ibland kan han bli galen hehe x)
KANSKE Daisy, hon är ganska tråkig..
Kanske Picco, har ju dock aldrig hoppat honom förut.
Skrållan kommer jag ju alltid vilja ha men jag är ju typ för stor för henne :/

Dom här vill jag i alla fall INTE ha:
Oliv (jätteseg)
Globus (jätteseg)
Minty (seg)
Finals (blä efter uteritten)
Lady (för osäker)


Aja, besök aryttarna, ny header är uppe nu :))

klicka på bilden för större storlek



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0