Några sanningar om mig.

Rubriken säger allt.

När jag går in på datorn går jag alltid in på Facebook först av allt, sen Blogg.se och sen valfritt, tex Funnythings bloggen. Om jag sitter vid "stora datorn" går jag alltid in på Spotify först av allt! :]

♦ Jag fyller år samma dag som min hund Piga, 29 juli!

♦ Jag har typ lite ADHD

♦ Jag har nästan tvångstankar, tex ibland när jag åker bil måste jag räkna alla lyktstolpar vi åker förbi.

♦ Jag jobbar i 8:ans mattebok i skolan :3

♦ När jag väl har börjat med något kan jag knappast sluta.

♦ Känner att mina sanningar inte är så intressanta.

♦ Nu ska jag äta middag men dom andra äter räkmackor som jag inte gillar så ska försöka hitta på något själv...


/Nea


Postat av: Evelin.

Svar: Det är tahoma - size 1 :)

2011-09-03 @ 22:47:08
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: sigrid

sv: tack :D Har varit där 1 gång och är lätt underbaraste stället!! Hade kajsa kavat och cruella, ja jag använder photoshop ;)

/sigrid

2011-09-03 @ 23:03:48
URL: http://sigridsliv.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0