HAHA

kollade på lite bilder från Karlshem och innan första hoppningslektionen byggde vi fram banan och vi satte hindrerna på runt 80 cm och jag tänkte att ifall jag vågade hoppa så högt skulle jag vara grymt stolt över mig själv xd FOTADE en "kombination" till ochmed!

Hindret längst bort är 85 cm, ser inte ut så men här är beviset ;):

Så jag hoppade 5 cm högre än det där xd Faktiskt just det dära hindret vare som jag hoppade 90 på ! :)
Det där krysset innan höjde hn ju upp till kanske 70 men man kan ju liksom inte ha två höga hinder direkt efter varann så de va ju fortfarande ett kryss xd Sen vare flera andra hinder, ett snettigenom hinder och ett relaterat avstånd ! :P Alva fotade i början av elktionen men hon har inte lagt upp bilderna på facebook! :o

Bästa stället <3


Postat av: Tilia

jag hoppade 1 m x) kbryyyy lix, men vilka hade du? :)

2011-09-04 @ 20:15:43
URL: http://upgrademe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0