Brandalarm

Har varit brandalarm i skolan.
Men jaja.
Vaknade fem över åtta, kul.
Skola... tråkigt.
Lite bråk där, lite bråk här.
Efter skolan cyklade jag med några stycken som jagi nte känner så bra till vivo, skjutsade hannes dit men jag tyckte dom var tråkiga så cykla hem x)

Jag är på dåligt humör, vet inte varför, fråga inte varför.

Övriga grejer
På måndag är det studiedag.

Kan inte rida nästa lördag ska till farmor och farfar. Nån som vill byta lektion, nån som rider i ungfär samma nivå?

Ska se på bio med Carro, Fanny & Tessie nån dag men vi vet inte vilken film vi ska se, tips?

Har varit med Carro, Fanny & Tessie hela veckan hittills, eller inte idag då, alltså efter skolan! :P

Jag är en dålig bloggare.

/nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0