It girl

you can be my it girl...
oj! var ni där förlåt såg er inte :/

hhaha fett kul humor jag har, visst, visst?! :P
Nej men idag på profilen fick vi börja tjugo minuter tidigare plus sluta tjugo över tre :(
Asså vi kollade på en film om alfred nobel från 13.15 till 15.20 !!!!

Så blev sen till stallet, fick åka dit själv och precis när jag gick in genom dörren och såg att Fanny hade Minty så kom mIkaela och frågadeo m jag kunde ta in Hell.
visstvisst, sa jag :P

När jag hade tagit in honom hjälpte jag fanny att göra iordning minty sen gjorde jag iordning picco åt en tjej för hon hann inte göra iordning och de va teori XD
Men kollade på när fanny red Minty, va inne på facebook på mobilen och skrevi allas loggar vilka dom passade ihop med (hade en sån status) (a)
Men sen åkte fanny å jag hem med bussen och jaa nyss åt jag middag och sitter här nu och bloggar, lovade fanny att inte va inne på datan men alicia tog teven!!

Aja, hej dååå♥

Dålig bild tagen med mobilen när fanny rider minty (dom e längst till höger) :P


<3 <3 <3



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0