Tjena folket!

Boli boli, jag sitter här på Ljusterö och vaknade för inte så jättelängesen. Försöker bestämma mig för vad jag ska äta till frukost, men är inte så himla sugen...
Igår åkte vi ut med båten och åt matsäck, goda BTL mackor!
Vill ladda upp massa bilder jag har tagit med kameran men man får inte det när vi har en bärbar dator och vi är på landet och vi måste ha nån grej för att man ska kunna ha internet, och den grejen funkar inte om man laddar upp bilder -.- Invecklat, jag vet ;)
Vi åker väl hem på Tisdag eller onsdag, hoppas tisdag för ska ju hinna paaacka te KARLSHEM och åka till betet och hälsa på hästarna, och så bestämde jag går med Hanna att vi skulle träffas innan KH, men de får väl bli lördag då kanske, så vi kan prata om bara Karlshem karlshem karlshem!
Btw, Hanna kommer hem från två veckor på Mallorca idag!
Lyllo.... :(
Men våra grannar (bara dom vuxna) kom hit igår med sin båt och har sovit här inatt, och ska typ stanna till imorrn...
Men jaaaaaaaaa, snart ska typ alla åka iväg till en loppmarknad (haha) och förhoppningsvis får jag va här ensam, om alicia följer med dom >:)

Jag tänkte på en sak, det här är som min sorts dagbok, fast jag skriver inte om dom allra privataste sakerna för vem som helst kan ju läsa här ;)
Men ska fixa header och koda bloggen snart, efter Karlshem kanske, vet inte om jag orkar de i veckan hehe xd
Vendela åker hem idag, hn ska ju börja sommarjobba på måndag, målare någonstans .. ;)
Sen ska hon ju sommarjobba en vecka på KH !!!! Lyckost henne!
Men nä, orkar icke blogga mer :)) Såååååå ciao good folks!

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0