Ljusterö!

Tjena tjena, sitter i köket på Ljusterö och farmor och farfar har precis åkt iväg med sin husvagn och ska vara borta i en vecka så vi har heeeela huset för oss själva! Lite gött ere faktiskt ;) Det är ju ett sånt där lite gammalt hus som är rött och har en stor och fin tomt samt ett gästhus. Det är faktiskt 2 minuter från havet :D
Men det har hänt mycket, eller INTT hände det mycket.
Men igår åkte vi båt till Ljusterö, tog en och en halv timme och Vendela och jag satt längst fram i båten, typ i fören, hela vägen. De va kul men lite kallt och läskigt ibland ;)
När vi kom fram åt vi lunch och typ gjrode ingenting, alicia och jag gick ner till haveto ch bada vid sex kanske och så åt vi middag. Sen åkte Vendela iväg med ett par kompisar.
Vi kollade på Leila bakar i Frankrike haha och en film som hette typ Patch Adams, sen gick vi och la oss, men vi låg uppe och prata alicia och jag en stund. Men sen... kom mamma, en tjej och en kille in i stugan som alicia jag och vendela skulle sova i och dom gick med vendela...
Och sen hände de lite saker som gjorde att jag inte sov någonting inatt ;)
Men ska inte berätta om de nu :p

Bara 10 dagar kvar till Karlshem btw, och de är så sjukt kul! Min bältros börjar försvinna också ;D
Men kort inlägg, för enligt pappa "är det inte meningen att vi ska sitta vid datorn, vi ska koppla av" men jag kopplar ju av vid datorn >:)


Bild på mig och min familjs häst Hamilton :))

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0