Last christmas I gave you my heart ♥

Hej !!
Idag började vi nio, och vi gick till D12, där vi skulle spela spel och gå på tipspromenad.
Fanny o jag gick med Isa och Ebba och tipspromenaden gick ända till kyrkan!

Men den va svår oxå :/

Sen, var det nånting i idrottshallen så vi gic kdit. Vi satt och väntade jättelänge, tittade på alla som skulle sjunga på julavslutningen när dom tränade! Några i min pararellklass ska sjunga Mistletoe :D

När vi hade suttit där i typ en timme (fanny o jag ) kom hon vi skulle ha och sa att vi hade fått FRÅNVARO! Tydligen hade hon satt upp en lapp utanför idrottshallen där de stod att vi ahde samling i musiksalen.. hon hade totalt 6 elever som kom dit. vi resten va i idrottshallen xD
Inte så kul hehe

Sen var det julpyssel i klassrummet, och istället för de fick jag göra ett rättstavningsprov, tydligen missade jag de i 6an. den ädr läraren rättade p åen gång och sa att de va inga problem! :) fick ett fel, och de hur man stavar Diskett, jag skrev med ett T :S men de va typ 40 ord ;)

Jaja, sen var det lunch och då kom några från strandskolan för atth a snöbollskrig mot oss, tradition i tusen år !

Sen var det bara en lektion kvar, i bildsalen, så fick man pyssla o jag vet inte riktigt vad jag gjorde men det ble tillslut en cpad gubbe ;)
Sen sluta vi o jag gick med Hannes hem.

De va min skoldag ! :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0