Känslor

Har ni någonsin tänkt att personen som ni hatar kanske är precis som dig?
Nästan alla regarer likadant, till exempel om en nära vän snackar skit om en bakom ens rygg mår man ju dåligt, och i mitt fall blir man väldigt arg också.

Begreppet "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" har jag aldrig riktigt trott på men nu tror jag att det finns en stor del sanning där.

Den bästa känslan som finns är när någon man gillar MYCKET ler mot en ♥
Men man blire ju lite förvirrad om den personen i nästa sekund blir jättesur och dryg.
Om man inte vet om kärleken är besvarad tror man ju såklart att personen inte gillar en tillbaka.

Så, om du gillar någon och den ler mot dig, le tillbaka! Om du har vanligt ansiktsuttryck kanske personen blir besviken och tror att DU inte gillar den (om den gillar dig alltså).

Sen kan kärleken vara komplicerad också. "Jag passar inte ihop med han", "hon är ju mycket längre än mig" osv. osv.
Såklart man passar ihop med VEM SOM HELST! Dock är väl åldern lite viktig, en 13 åring kan ju nog inte bli ihop med en 40 åring utan några konsekvenser...

Jag fattar knappt själv vad jag har skrivit, i hjärnan låter det bra men när jag skriver på tangentbordet blir allt helt suddigt...




Lyssnade mkt på den här låten förra sommarn.




Postat av: Vanessa

Fin text<3333

2011-12-07 @ 19:00:18
URL: http://foreverloove.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0