Fear of dentists

it's true!

Hatar tandläkare! :(
Ska åka dit med Vendela, vårdcentralen i centrum äre nog.

Halv sju är min tid, har borstat tänderna två gånger idag och ska göra de efter middan precis innan vi åker ;)
Men tror inte att jag har hål i tänderna, äter ju tuggummi VARJE dag, borstar tänderna varje dag & jag äter ju inte precis godis/läsk varje dag x')

På lördag ska jag antagligen vara med Vanessa! Hon kommer kanske kolla när jag hoppar och sen vet jag inte vad vi ska göra, men något ! :D

Kan berätta vem vanessa är:
Vanessa är en 99:a som är jääääääääääääääääääääääääääättesnäll!♥
Vet inte när jag började lära känna henne men de va något år sen, men vi blev väl kompisar på RIKTIGT när vi började vara hundvakt åt Bus (hennes chihuahua) ;)

Vi har blandannat varit på Hundängen (agilitybanor och sånt finns där) med Bus & Zingo och så har vi varit några fler gånger på fritiden.
Vanessa är jättelätt att va med tycker jag, en jättebra kompis är hon! :D
Snor en bild på henne ;)

Haha klippte bort den breve henne ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0