Tisdag

Hej!
Har studiedag idag, känns riktigt skönt faktiskt. Extra skönt skulle de vara om jag hade fått sova länge men jag hade utvecklingssamtal halv tio imorse så lång sovmorgon blev de inte... Utvecklingssamtalet gick väl bra, tog upp lite saker ang. en lärare o så och så pratade vi om mina betyg.
 
Har tittat på den nya versionen av Alice i underlandet och The delivery man. Behöver verkligen plugga SO och idrott men jag är så laat, gör bara massa annat onödigt.
Ska åka till stallet om typ två timmar, ska ju rida Hamilton och någon annan häst på lektion.
Usch, det snöar ute. Det som var så soligt och typ vår i helgen, men tydligen så ville inte det fina vädret vara kvar.. aja det blir väl varmt snart igen.
 
Ska försöka plugga lite och sen dra till stallet! :)
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0