Nämen hej

Heeeej!
Kände faktiskt för att blogga lite hhaha, ovanligt.

Kommer inte ens ihåg vad jag har skrivit förut men kan gå igenom lite av vad jag kommer ihåg att jag har gjort de senastee veckorna.

Vanessa sov över hos mig förra helgen o den här helgen. Vi gjorde rosa pannkakor igår haha, de såg så äckligt fula ut!

Har hittills gjort ett nationellt prov, de va läsförståelse i spanska, gick skitsåligt.. Men ett vanligt prov vi gjorde förra veckan fick jag B på.. Jag som har E i spanska?

Sen så har jag nationellt prov i svenska hela dagen imorgon och på torsdag. På tisdag har jag studiedag förutom ett kort möte 09:30-10:00.

För två dagar sen fick vi hem våran kattunge som vi har köpt. Han heter Sparris!
Sparris föddes utomhus med sina syskon och mamma och bodde utomhus i sju veckor tills några hittade dom och räddade dom. De är sjukt att dom överlevde, de är ju vinter :o
I alla fall så köpte vi Sparris av Akutgruppen. 
Han är så söt, gosig o snäll!:) men jättebusig!








Just nu ligger jag i sängen o gosar med Sparris, han är en sån katt som spinner jättemycket haha!

Mamma fyllde år i onsdags så vi hade släktkalas för henne idag!
Jättegod efterrätt;-)






Ska duscha nu så hej då!















Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0