Lördag

Hejsan!
Ber om ursäkt att jag inte har bloggat på flera veckor! Kan gå igenom lite vad som har hänt i mitt liv. ;) Haha!

Förra tisdagen (21/1) hade jag markarbete på Askepot, det gick bra! Känner att jag har hittat knapparna på henne bättre än om man jämför med mitt första ridpass på henne.

Förra onsdagen (22/1) så var jag på Friskis&Svettis med Stina och Elina efter skolan, det gick bra! Vi gymmade i ca två timmar och jag sprang på löpbandet det mesta av tiden. Förbrände över 510 kalorier på bara löpbandet så det känns ju bra, löpbandet är verkligen perfekt för mig, den känns inte så komplicerad och jobbig haha. Jag vet inte varför men den passar mig väldigt bra i alla fall.

Förra torsdagen (23/1) åkte vi och åt lunch på Subway under skoldagen, vi hade en lång lunchrast. Jag älskar Subway, verkligen älskar. Det är definitivt min favoritmat. ;) Man kan väl säga att jag är besatt... 
 
Förra fredagen (24/1) så var jag på prova på dag på Sjölins i Nacka med Carro och Ida. Det gick bra, gymnasiet är verkligen fint och modernt. Eleverna där var trevliga och vi fick göra ett minicase som var intressant. Sjölins är unikt eftersom att de håller på med case, det betyder att man gör ett projekt under flera veckor som innehåller flera ämnen. Efter prova på dagen som höll på 09:00-12:00 så var jag med Carro hela dagen, följde med henne till Tango  bla. och sen åkte vi hem till  henne. Åkte hem vid 11 på kvällen tror jag. :)
 
Förra lördagen (25/1) var jag på öppet hus på Hermods. De va väl helt okej där, lite tråkig miljö men trevliga lärare. Åkte även o checkade in läget på Sjölins på Södermalm. Ska dit på öppet hus på torsdag den 6 februari!
 
I tisdags (28/1) hoppade jag Gabón. Det gick bra, Laila sa att det var ett bra tempo och att såg okomplicerat ut så de är väl bra. Har hoppat han 2 gånger förut så det var väl inget "nytt" direkt, men han är en bussig kille som hoppar allt. :)
 
I fredags (31/1), slutade vi 12 för att vi inte hade någon idrott, så det var skönt! Gick hem och tittade på film och sen umgicks jag med Alicia. Haha umgicks.. det låter så vuxet. Men ibland behöver man systertid, även om man hatar varandra vissa dagar. :D
 
 
Idag (lördag 1/2) följde jag med Carro till Tango och fotade hennes hoppträning. Har inte fotat på alls länge, speciellt inte ridande ekipage. Det blev inte så jättebra bilder, min kamera gillar inte dåligt belysta ridhus. ;) Efter hoppträningen åkte vi förbi strandlivs och köpte hem läsk m.m och nu är vi hemma hos Carro. Vi tittar på Teen wolf just nu och ska snart äta middag. Har verkligen lodiskläder på mig haha, känns fräscht..
 
Ville bara uppdatera lite haha, så hej då!









Trackback
RSS 2.0