Torsdag

Hejsaan!
Idag gick jag upp halv sju som jag brukar men mina byxor jag hängde upp på tork igår hade inte torkat och hade inga andra rena byxor så jag sjukanmälde mig den första lektionen haha! 

Efter skolan åkte jag på öppet hus på Södermalm , de var bra! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men Sjölins är väldigt bra :)

Imorgon ska jag som sagt träffa flera stycken, de kommer bli fett :)

Vi ska även skaffa en till katt så Pysen får sällskap haha, det blir förhoppningsvis katten längst till höger. Tips på namn?:) de är en kille!


Ska duscha nu och sen plugga inför ett matteprov vi har imorgon :(




Postat av: Anonym

Kan du lägga upp tips på alla hjärtans dag present till pojkvän?

2014-02-09 @ 17:58:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0