Onsdag

Hej!
I fredags träffade jag massor av vänner, vi åt på Subway och sen åkte vi till en fritidsgård haha, har aldrig varit på en förut så det var intressant att se hur det är. Men det var kul, när alla skulle dra så kom två andra kompisar samtidigt så då stannade jag kvar flera timmar med dom. :)
 
I lördags åkte jag till Godisbolaget i Haninge med Fanny, fanns över 750 olika godissorter där, haha paradis! Vi köpte massor av godis och sen åkte vi till Haninge centrum, köpte något att dricka bla.
Senare på kvällen så gick vi till pizzerian med Elina och Stina, åt middag där och sen drog vi hem till Elina. Vi tittade på två filmer och sen sjöng vi lite singstar.. hahah det gick inte bra, jag var så dålig att jag skrattade tills jag grät ahhahahah!
 
I söndags hade vi släktkalas för pappa som fyllde år. 
I måndags hade vi bla. NO-prov, det gick inte alltför dåligt faktiskt. :)
I tisdags red jag först Hamilton och sen Natasja på kvällen. Det gick bra på Natasja, hon är verkligen en bra och snäll häst! Hur jag red kan man ju diskutera om dock haha ;)
 
Idag har vi haft skola, försov mig så jag missade första lektionen. Det var verkligen skönt att sova ut, jag gick nämligen och la mig extra tidigt igår, 21:00 för att vara exakt. Så jag sov i 10 timmar inatt, riktigt skönt!
Har försökt plugga SO efter skolan men det har gått åt pipan. Fattar ingenting... Har i alla fall slängt ihop en liten enkel header på pixlr, haha usch saknar Photoshop. Datorn som har Photoshop CS5 fungerar men internet fungerar inte på den. :( 
 
Jag ska i alla fall göra lite té och göra en "slutspurt" på mitt pluggande, vi har SO prov imorgon! Ni får ha en bra kväll! :)
 











Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0